logo
امروز : سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۳۹۰۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سردار کرمی در گفت‌وگو با موج رسا:

"هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه" پیام حرکت مردم پایتخت شور و شعور حسینی است/ این حسین حسین گفتن‌هاست که فرزندان انقلابی و شهدا را تربیت کرد

"هَیْهَاتَ-مِنَّا-الذِّلَّه"-پیام-حرکت-مردم-پایتخت-شور-و-شعور-حسینی-است-این-حسین-حسین-گفتن‌هاست-که-فرزندان-انقلابی-و-شهدا-را-تربیت-کرد

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به عزاداری مردم زنجان و ئیام این حرکت گفت: "هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه" پیام حرکت مردم پایتخت شور و شعور حسینی است.

سردار جهانبخش کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به عزاداری مردم پایتخت شور و شعور حسینی اظهار کرد: در استان زنجان و به ویژه در شهر زنجان مردم ولایتمدار، انقلابی، شهیدپرور و عاشورایی از قدیم ارادت ویژه‌ای به اهل بیت(ع) دارند.

وی با بیان اینکه عزاداری مردم زنجان در ماه محرم و به ویژه حسینیه و زینبیه اعظم زبانزد است، افزود: امروزه عزاداری پایتخت شور و شعور حسینی شهرت جهانی دارد و این عزاداری‌ها اینطور نیست که چند هیئت تلاش کرده و بگویند همه جمع بشوید تا یک هیئت بزرگ تشکیل بدهیم بلکه مردم ارادتی که به اهل بیت(ع) دارند و از قدیم حاجتی که مردم از حسینیه اعظم گرفتند، خودشان از سراسر استان و کشور در این عزاداری شرکت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با ابراز اینکه این عزاداری نشانه محبت مردم زنجان به اهل بیت(ع) است، خاطرنشان کرد: هر روز عظمت این هیئت‌‌ها چه زینبیه اعظم و چه حسینیه اعظم بیشتر می‌شود بنابراین این حسین حسین گفتن‌ها، حسینی بودن و عاشورایی بودن است که فرزندان انقلابی و شهدا را تربیت کرده است.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه جوانان ما در این هیئت‌ها بزرگ شده و انقلاب کردند و به ندای امام(ره) لبیک گفتند، ابرازکرد: در دفاع مقدس نیز همین کسانی که در حسینیه‌ها و مساجد با قرآن و در مکتب اسلام تربیت می‌شوند، حماسه آفریدند.

وی بیان کرد: رزمندگان استان زنجان و شهدای گرانقدر در دفاع مقدس مجاهدت کردند و امروز نیز ملت ایران به ویژه استان زنجان در قالب هیئت‌های مختلف به خصوص دو هیئت بزرگ حسینیه اعظم و زینبیه اعظم شعار و پیام عاشورا "هَیْهَاتَ مِنَّا الذِّلَّه" را به آسمان بلند می‌کنند و این پیام را به دنیا مخابره می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اظهار اینکه مردم با روحیه عاشورایی، حسینی و علوی برای دفاع از اسلام، انقلاب و ارزشهای انقلاب در صحنه هستند، اظهار کرد: امسال هفته دفاع مقدس با ایام محرم همزمان شده و پیام حضور گسترده مردم در دسته‌های عزادری حسینیه اعظم و زینبیه اعظم این است که دفاع مقدس امتداد عاشورا است و صحنه‌ها و جلوه‌های دفاع مقدس نیز ویژگی‌های عاشورا را دارد و ما عاشورایی، دفاع مقدسی از دین خدا، اسلام، انقلاب اسلامی و از این کشور امام زمانی تحت فرماندهی ولی محترم فقیه دفاع خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: ما در مقابل دشمن به هیچ وجه کوتاه نمی‌آییم و روحیه انقلابی، استکبارستیزی و دشمن ستیزی روز به روز بیشتر خواهد شد و هر تهدید و تجاوزی علیه کشور و ملت ما انجام شود عاشورایی و دفاع مقدسی مبارزه و پاسخ قاطع و دندان شکن خواهیم داد.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر